مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند

مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ داود فیض؛ هادی مرادی

دوره 8، شماره 31 ، فروردین 1399، ، صفحه 153-184

https://doi.org/10.22054/IMS.2019.44627.1558

چکیده
  گسترش کسب­وکارهای دیجیتال همراه با فرصت‌ها و چالش‌هایی است. یکی از مهم‌ترین این چالش‌ها، اطلاعات منفی در خصوص برندها است. وظیفه مدیران بازاریابی، تقویت انعطاف­پذیری مشتریان در قبال این اطلاعات منفی است. از سوی دیگر در دو دهه اخیر، بیشتر پژوهش‌ها در حوزه شخصیت و تجربه برند بر تعریف و ویژگی آن‌ها متمرکز بوده که پژوهش حاضر با ...  بیشتر